biz niye bu tarz insanlarız anlamıyorum. şimdi gelin avrupa'nın baş takımlarında oynayan stoperlerin yaşlarına bakalım;
pepe (33) real madrid
ramos (30) real madrid
kompany (30) city
barzaglı 35 juve
luisão 35 benfica
chiellini 31 juve
puyol 36 yaşına kadar oynadı barça'da.
vidic 34 yaşına kadar oynadı manu'da.
ujfaulisi galatasaray'a geldiğinde 33 yaşındaydı.
alves 32 yaşında fenere geldi.
ferdinand 34 yaşına kadar as çıktı manu'da maçlara.
högh fenere geldiğinde 30 yaşındaydı.
luciano fenere geldiğinde 29 yaşındaydı.
yani şunu diyorum stoper oyuncular oyunu 50 metre boyunda oynadıkları için fiziklerine iyi baktıkları müddetçe 35-36 yaşlarına kadar üst düzey performans verirler. futbol tarihi bunun örnekleri ile dolu.
galatasaray 25 yaşındaki serdar azize 4.5 milyon euro bonservis verip 2 milyon senelik verdi. sen pl'den 31 yaşında liverpool gibi bir takımdan elit stoper getiriyorsun, e bi zahmet 3-4 milyon uero bonserviste ver. bunun bu kadar abartılması çok komik.
beşiktaş'ın stoperlerini yazalım;
1. rhodolfo (iyi takipçiler haricinde birçok kişi adını beşiktaşla duydu)
2. marcelo (adını beşiktaşla duyduk)
3. necip :)
4. alexsis delgado :)
gs'ınkiler
1. chedjou
2. serdar aziz
3. semih kaya :)
4. hakan balta :)
abi kurban olayım ya, şu adama ne yüzle çemkiriyorsunuz ?