Sık geçen başlıklar

marketler kırtasiye malzemesi satmasın 2

ekşi'de gör
rekabet iyidir, satsınlar. çeşit olsun, ürünün fiyatı belli olsun. kredi kartına ekstra komisyon da kesmezler hem. bir de vergisini öderler devlete. ayrıca personel istihdam ederler.
şimdi oturduğum mahallede bim ile kırtasiye yan yana iki dükkan. oğlumla defter almaya gittik 100 sayfalık telli kareli defteri kırtasiyeye sordum 9 lira dedi çıktım yan dükkana geçtim baktım bimde 94 sayfalık aynı defter 5,5 lira.
bim i ve onun kurduğu vahşi kapitalist sistemi en çok eleştirenlerdenim ama keriz değilim afedersin .başka yorumum yok

ekleme : defteri kırtasiyeci 6-6,5 tl demiş olsaydı yine dönüp ondan alırdım bu kadar da esnaf dostuyum onu da belirteyim