şimdi bu da alman, öbür pezevenk de * alman. ondan sonra diyorlar ki almanlar kötü. şimdi neuere nası kötü dicen abi melek gibi adam ya, ne güzel adam ya.
çok afedersin bi laf vardır, alman gelir "merhaba dünyalı biz dostuz."
şimdi neuer gelsin biz dostuz tamam. ama öbür ibne? *
bak nasıl ağzımı bozduruyor benim ya.
tanım: alman kaleci.
25.08.2020 · 21. sıra
camiden adidas caldim bol geldi
24.08.2020 00:00