akp gibi bir olusum karsisinda sormaniz gereken soru “parami hangisine versem guvende tutar” degil, “benden calan, bana borcu olandan hakkimi almasi icin kimin kapisini calarim” olmali. 2014 secimlerinde ben mansur’a verdigim oyu savunurken kendisi piyasada yoktu.
Sık geçen başlıklar
anstapibil 3
ekşi profilikendilerine yönelen öfkeyi yöneltecek günah keçisi bulmalarının görüntüsü. içimizin yağını eritiyor mu? evet. yeter mi? kesinlikle hayır. bu felaketin sorumlusu tüm yöneticiler, bürokratlar hesap vermeli. o rüşvetleri yerken, gözlerini kapatırken iyiydi, şimdi de hepiniz yargılanacaksınız.
fotoğraf çekmenin yasak olduğu bölgeden video görüntüsü servis ediliyor ki milletin gazını alsın. yok öyle yağma.
edit: oha adam suçlu bile değilmiş bu yoruma göre. şerefsizler. görsel
fotoğraf çekmenin yasak olduğu bölgeden video görüntüsü servis ediliyor ki milletin gazını alsın. yok öyle yağma.
edit: oha adam suçlu bile değilmiş bu yoruma göre. şerefsizler. görsel
bullshit'in bir bakan tarafından kullanılacak kadar "edepli" bir kelime olduğunu sanan dil cahillerini ortaya çıkarmış olay. git anadili ingilizce olan bir yerde patronuna "nonsense" yerine "bullshit" de bakalım n'oluyormuş.
(bkz: slang)
(bkz: argo)
edit: akademik ve mesleki olarak ingilizce'yle haşır neşir olan biri olarak amerika'da sokakta duyduğu şeyi her yerde kullanabileceğini düşünen harlem barzolarına selam ederim.
(bkz: slang)
(bkz: argo)
edit: akademik ve mesleki olarak ingilizce'yle haşır neşir olan biri olarak amerika'da sokakta duyduğu şeyi her yerde kullanabileceğini düşünen harlem barzolarına selam ederim.