ben. prenseslik minnoşluk bir yere kadar. lahmacunu pizzayı herkes yer. mühim olan beraber kelle paça içmek. nöbet sonrası bir gelenektir kelle paça içmek. sararmış solmuş insanı dipçik gibi yapar.
geçenlerde paçacı abiye dedik “nöbetten çıktık abi, ateşle çorbaları. frontal lob bol olsun“ diyo ki “benim de kolumun altında yumru çıktı hangi hastane?” abi yumru kolay hallederiz. sen frontali bol tut.
bak posta gazetesi şiir köşesinde yayınlanmış olan bir şiirim bile var kelle paçayla ilgili.
yiyenin gür çıkar sesi
açılır boru gibi nefesi.
doktorların tavsiyesi
sen ne hoşsun kelle paça!
08.06.2024 · 32. sıra
doruklardan indim galataya
07.06.2024 00:36