Sık geçen başlıklar

kelle paça çorbasını kim içiyor sorunsalı 4

ekşi'de gör
ben. prenseslik minnoşluk bir yere kadar. lahmacunu pizzayı herkes yer. mühim olan beraber kelle paça içmek. nöbet sonrası bir gelenektir kelle paça içmek. sararmış solmuş insanı dipçik gibi yapar.

geçenlerde paçacı abiye dedik “nöbetten çıktık abi, ateşle çorbaları. frontal lob bol olsun“ diyo ki “benim de kolumun altında yumru çıktı hangi hastane?” abi yumru kolay hallederiz. sen frontali bol tut.

bak posta gazetesi şiir köşesinde yayınlanmış olan bir şiirim bile var kelle paçayla ilgili.

yiyenin gür çıkar sesi
açılır boru gibi nefesi.
doktorların tavsiyesi
sen ne hoşsun kelle paça!
bazı yemekler benim için ödüldür, kelle paça da onlardan biri.
iyi yapılanına denk gelirse insan, mutluluğu zirvede yaşar.
kelle paça çorbasından midesi kalkanlar görüyorum aranızda. acıyorum sizlere.

"hep nutella hep nutella, ne de şirin ve çocuksu yapıyor bizleri." yanılgısı ve acziyeti içinde olmayanlar içiyor.