Sık geçen başlıklar

karadenizlilere karşı duyulan nefret 3

ekşi'de gör
özellikle rize ve trabzonlular,her şeyi biz biliriz havasındalar,sevmedim sevmiyorum sevmeyeceğim.
ömrü hayatım boyunca genelleme yapmaktan hep kaçındım. deneyimlemediğim hiçbir olayın ve düşüncenin arkasından koşmadım. tecrübelerim ışığında net olarak söyleyebilirim ki, hayatımda karadenizliler kadar bir şeyi anlamaktan yoksun, aklınca şark kurnazlığı yapmaya çalışan, çirkef ve kanı bozuk canlıyı başka yerde görmedim. bu düşüncemden dolayı taşlanabilirim. hiç önemli değil. ancak tanıştığım o kadar karadenizli arasında bir tane ''insan'' olmaması benim suçum değil. umarım bu fikrim ve önyargım zamanla değişir.
nefret edilmek için her şeyi yapıp nefret edilince ya bizden neden nefret ediliyor diyorsunuz..