yakışıklı bir kuzenim var. kuzenime; kız/erkek arkadaşları, yaşlılar, küçük çocuklar.. adeta yer gök çok yakışıklısın diye haykırıyor. çocuk bir de spor yapıyor. vücuduna tapıyor resmen, egoist narsistin teki oldu çıktı.
her neyse, kimse size demiyorsa yakışıklı değilsinizdir. boşverin, övgüyü herkes kaldıramaz. bazen gösterişsiz olmak daha hayırlıdır.
06.06.2023 · 41. sıra
denizeniz
05.06.2023 09:27 ~ 09:47