2011 yılıydı sanırım, kadıköy'den ümraniye'ye arkadaşlara gidiyorum, mavi dolmuşlardan birine bindim. önümde bir eleman oturuyor, göztepe köprüsünden iki kız bindi elemanın koltuğunun yanındalar. kız elamana "aa meraba" falan dedi, tanışıyorlarmış. ufak bir naber nasılsın faslından sonra eleman hemen kalkıp kıza yer verdi. kız yanındaki öteki kıza, mahalleden arkadaşım dedi, sürekli konuştular. gülmeceler espriler falan derken oğlan indi.
neyse oğlan iner inmez kız bi öff ledi. çok bayıyo, sıkıldım falan diye oğlanın arkasından başladı vurmaya. öteki kız da "ya niye öyle diyosun çok tatlı bir çocuktu" dedi ama söyleyişinden cümlenin sonunaki (!) noktalamasını gördüm, zaten oturan kız da "yaa ne demezsin" deyip gülmezler mi...
muhtemelen oğlan dolmuştan inince kendisini son derece centilmen, kızlarla iyi ilişkiler kurabilen başarılı bir erkek sanmıştır. ama durum çok farklı cereyan etti.
kibar kişiliğimi bozup öndeki kıza enseden şılaapss diye patlatıp "yerine otururken öyle demiyodun ama" diyesim geldi yalan değil...
mesela kızlar bu tip durumlarda çok itici olabiliyorsunuz. karşınızdaki erkeği çok güzel kullanıp, işiniz bitince arkasından taşak geçebiliyorsunuz.
bunların başka bir türü de yalnızken bir erkekle samimi olup, dostluk kurup, derdini dinleyip, der anlatıp, bir ilişkiye başlayınca "yazmazsan sevinirim erkek arkadaşım var" tribine giren kız.
adriana lima böyle davransa ondan bile soğurum lan.
edit: soğumam