zavallıları gördükçe çok üzüldüğüm kampanyadır. herkesi gitmek zorunda sanmanıza çok gülüyorum. yurt dışında iş buluyorsun, 1095 gün çalışıyorsun, para veriyorsun ve kışlaya girmiyorsun. hatta şubeye bile gitmiyorsun parayı konsolosluğa ödüyorsun.
savaş çıksa ne olacakmış? daha savaş çıkmadan gençlerin %80'i ülkeyi terk etmek istiyor bütün anketlerde. sence savaş çıkınca ne olacak?
29.07.2023 · 40. sıra
1123581321
28.07.2023 13:56