Sık geçen başlıklar

kışlasız bedelli istiyoruz 3

ekşi'de gör
zavallıları gördükçe çok üzüldüğüm kampanyadır. herkesi gitmek zorunda sanmanıza çok gülüyorum. yurt dışında iş buluyorsun, 1095 gün çalışıyorsun, para veriyorsun ve kışlaya girmiyorsun. hatta şubeye bile gitmiyorsun parayı konsolosluğa ödüyorsun.

savaş çıksa ne olacakmış? daha savaş çıkmadan gençlerin %80'i ülkeyi terk etmek istiyor bütün anketlerde. sence savaş çıkınca ne olacak?
bu tepki niye ? seneler önce bütün ünlüler ve futbolcular kışlasız bedelli yaptı. burda da gördük ki herkesin siki garibana kalkıyor aq
(bkz: tmm)

2 tl farkla menünüze ek battle royale simülasyonu da ister misiniz?