Sık geçen başlıklar

ideal erkek boyunun 1.95-2.05 arası olması 5

ekşi'de gör
entrilerin yarısında 1.80 üstü erkeklerin komiklik yapma ya da başlığı eleştirme kılıfı altında, boylarını söylemek için bir birleriyle yarıştığını görmek çohoş değil mi?

tanım: bir iddia, çöp bir iddia.
1.72 boyumla duruma baya fransız kaldım. vay amk ne adamlar var beee.
dikkat edin 1.85 üstü insanlarda (kadın-erkek fark etmez yani) boy uzunluğundan dolayı bel ve bacak problemleri çok olur. insanoğlu son 150 senedir sağlıklı beslendiği için boyu bu dönemde çok uzadı. 1700lerde hollandalıların boy ortalaması 155 cm'ydi.
evrimsel olarak insan organları 1.80-1.85 üstüne daha uyum sağlayamadı. belki de bu kadar uzun boylara organların uyum sağlaması 20-30 bin sene alacak.

yani uzun boy aslında çok da övünülecek bir şey değil ama gene de siz bilirsiniz.
bugün de standart dışı kaldık

kaç para ulan ideal erkek