Sık geçen başlıklar

nerelerdesinbebegim 2

ekşi profili
dikkat edin 1.85 üstü insanlarda (kadın-erkek fark etmez yani) boy uzunluğundan dolayı bel ve bacak problemleri çok olur. insanoğlu son 150 senedir sağlıklı beslendiği için boyu bu dönemde çok uzadı. 1700lerde hollandalıların boy ortalaması 155 cm'ydi.
evrimsel olarak insan organları 1.80-1.85 üstüne daha uyum sağlayamadı. belki de bu kadar uzun boylara organların uyum sağlaması 20-30 bin sene alacak.

yani uzun boy aslında çok da övünülecek bir şey değil ama gene de siz bilirsiniz.