Sık geçen başlıklar

idam cezası olsa rahatça cinayet işlenebilir miydi 2

ekşi'de gör
kısa yanıt veriyorum: evet.

adamı vurursun, ardından da kan parası neyse verirsin ve geçersin.

cinayet suçundan idam cezası alan yine gariban olur.

abd'de adı kan parası olmuyor da avukatlık ücreti oluyor. büyük hukuk bürolarına parayı bastırdın mı adamı ipten alıyorlar. idam seremonisi, fakir fukara üzerinden yapılan bir adalet mastürbasyonudur.
amerika'da idam cezası var, gayet rahat cinayet işleniyor