Sık geçen başlıklar

haziran'da 20 yaş üstü herkes aşılanacak 3

ekşi'de gör
(bkz: bir yerden para bekliyorum)

bizim hükümetin ülkeyi yönetme şekli tam olarak "bakınız" da geçen cümleyi kullanan çakal esnaf gibi.

"haftaya müjde vereceğim" diyen bir başkan,
"mayıs nisan'dan daha güzel olacak" diyen maliye bakanı,
"eylül'de aşılamayı bitireceğiz" diyen bir sağlık bakanı,
ve 2023 yılında uçacağımızı iddia eden bir akp siyaseti. bunların bütün işi algı yapmak, her şeyi ötelemek ve umut satmak.
bakanım bizimle eğleniyor.
20 yaş üstü akp teşkilat mensuplarıdır o.
her gün aşılanıyoruz. yakında bu kadar çok aşılanmaktan bahsedildiği için zihinsel olarak aşılandığımızı düşünüp aşıya ihtiyaç duymayacağız. ya da en azından sn. bakan (bkz: fahrettin husband) böyle düşünüyor.