"nihayet sevişen bir başka dizi çifti" ile türkiye bir kez daha rahatladı...
şömine başında sezen'ı çaksan herkes sevişir zaten.
yalnız bu dizi ile bir gerçeği fark ettim. ben artık bu sevişme sahnelerinde sadece rte'yi düşüyorum, allah belamı versin. her an dizi çat diye kesilebilirmiş gibi geliyor. ne de olsa sevişmek kültürümüzde yok
son not: hikayesi zorlama olsa da mahir'in oyunculuğu üstüne tanımıyorum. son zamanlarda izlediğim en bomba performansı sergiliyor adam. çok daha iyi ve sağlam senaryoları hak ediyor, benden söylemesi.
25.05.2016 · 48. sıra
zephyrantes
23:41