şimdi ister inanırsınız ister inanmazsınız. ben,sözlükte zaten genelde ''romantik edebiyat'' yapan bir adamım.öyle teknolojiden de çok anlamam.ama boş gezenin boş kalfası misali bir test yaptım ve sonucu anlatacağım.
internetten ne zaman bir şey arasam facebook'ta yahut başka sitelerde karşıma sürekli o konuyla alakalı reklamlar çıkıyordu.tamam dedim sonuçta google amcaya yazıyorsun o da yeğenlerine aktarıyor bu bilgiyi eyvallah.
ama bu pazartesi'den başlayarak asla ama asla ne telefondan ne bilgisayardan adını dahi yazmadan fotoğraf makinesi alacağım diyip durdum ki ömrümde internetten fotoğraf makinesi falan da aramışlığım yoktur hiç hatırlamıyorum.
bakın bakın ruh hastasına bakın şimdi, mutfakta makarna haşlıyorum telefon tezgahta ben kendi kendime bağırıyorum ''yaa oğlum hangi fotoğraf makinesini alsam lan. nikon mu canon mu daha iyi'' acaba falan. çay içerken demliğe soruyorum ''ulan ucuza yok mu fotoğraf makinesi'' falan.telefon da sinsi sinsi bize bakıyor.
pazartesi geçti,salı geçti,çarşamba geçti ve bugün oldu arkadaşlar. şimdi facebook'tan,haber sitelerinden,outlook'tan tutun nereye isterseniz her yerde fotoğraf makinesi ve bu makineleri satan site ve firmaların reklamları doldu. bırakın fotoğraf makinesini,''foto'' diye bile aratmadım hiçbir yerde ama sardılar dört bir yanımı.yani demem o ki. buna inanmayan adam varsa hala aranızda tövbe etsin.ve bu bokun çaresi de yok.her haltımız dinleniyor belli ki...