Sık geçen başlıklar

fakirlerin ufak şımarıklıkları 7

ekşi'de gör
bazen sucuğu daha kalın dilimler şeklinde doğramak. yarınlar yokmuşcasına
kuru fasulyenin içindeki etleri yemeyi en sona bırakıp ufak bir lezzet şöleni yaşamak.
tavuk yerine et döner yemek.
taksiye binmek.
kahvenin yanına tatlı söylemek.
dikkat ederseniz hep yemek ile alakalı çünkü yemek dışındaki simarikliklar fakir insanı cok zorlar.
ben 5-6 yaşlarında iken, babamın işsiz kaldığı bir dönem olmuştu. annem, kardeşim ve ben sobayı yakmamak için evde yorganın altında otururduk, annem kardeşime ve bana kitap okurdu :).
evin içinde mum yakardık. tabii bu mumları bazen renkli mumlarla değiştirirdik. bazen sarı, bazen kırmızı. başka renk yoktu o zamanlar, en azından ben öyle hatırlıyorum. kırmızı mumlardan yakınca acayip sevinirdik, şımarırdık :).
tabii ben tüm bunları, annemin bilinçli yaptığını düşünürdüm, o sıralar.
tabii daha sonra zor vakitler geçti, ancak her ne kadar geçmiş de olsa küçük şımarıklıklar hep hoşuma gider, mutlu eder.
çekirdeğin yanına çay demlemek yerine marketten 2.5 litre kola almak.