bir insan sizinle mutlu olamadı diye neden mutsuz olsun? benle mutluydu, sonra mutsuz olduk ve ayrıldık. elbette yeniden kendine bir mutluluk sebebi bulacak.
birini hayatımdan çıkarınca benden sonra ne olacağı konusunda nötr hale geliyorum. o insanların ne duacısıyım ne bedduacısı ne de hayatlarını takip ediyorum. banane ne yaptı, ne oldu, kimle sevgili oldu. bundan sonrası onun sorunu der ve geçerim. ilişki biter ve
herkes kendi yoluna gider, allah herkesi mesut etsin.
15.12.2019 · 15. sıra
sanat tarihi okudukta ne oldu
14.12.2019 00:40