ıs yerinde bir kiz basladi. nasil itici biri anlatamam. tam comar. bagira bagira konusur suh kahkaha atar herkese atarlanir falan .
neyse bu gecen telefonda konusuyor (bagira bagira ) bunlardan birinin musteri temsicisi ile.
anladim ki adam bunu bayagi kafalamis. tam diyecektim ki bak yapma sakat is diye vazgectim .
simdi ne karisiyorsun falan diyecek . ama vicdanim da rahat degil.
neyse sirketin finans muduruyum diye bana danismaya geldi.
guzelce anlattim . bunu da annesi kandirmis. ıste onu da komsulari.
actim sikayet vari. orada yazilanlari gosterdim. sozlugu bu basligi actim gosterdim .
elimden geldigi kadariyla sistemi anlattim. rahmetli ponzi ye kadar degindim . tamam dedi gitti.
bir iki hafta sonra sordum ne yaptiniz diye ?
yatirmislar cok da memnunmus. soylenenden biraz fazla komisyon odemisler ama sorun yokmus.
dedim o kadar anlattim sana niye yatirdin diye .
demez mi senin dediginin tersini yapacaktim diye .
olur musun oldurur musun ?
16.11.2020 · 45. sıra
montaya
15.11.2020 08:26 ~ 08:28