Sık geçen başlıklar

eminevim vs fuzulev vs birevim vs katılımevim 3

ekşi'de gör
ıs yerinde bir kiz basladi. nasil itici biri anlatamam. tam comar. bagira bagira konusur suh kahkaha atar herkese atarlanir falan .

neyse bu gecen telefonda konusuyor (bagira bagira ) bunlardan birinin musteri temsicisi ile.

anladim ki adam bunu bayagi kafalamis. tam diyecektim ki bak yapma sakat is diye vazgectim .

simdi ne karisiyorsun falan diyecek . ama vicdanim da rahat degil.

neyse sirketin finans muduruyum diye bana danismaya geldi.

guzelce anlattim . bunu da annesi kandirmis. ıste onu da komsulari.

actim sikayet vari. orada yazilanlari gosterdim. sozlugu bu basligi actim gosterdim .

elimden geldigi kadariyla sistemi anlattim. rahmetli ponzi ye kadar degindim . tamam dedi gitti.

bir iki hafta sonra sordum ne yaptiniz diye ?

yatirmislar cok da memnunmus. soylenenden biraz fazla komisyon odemisler ama sorun yokmus.

dedim o kadar anlattim sana niye yatirdin diye .

demez mi senin dediginin tersini yapacaktim diye .

olur musun oldurur musun ?
dolandırıcılar kapışıyor....

36 ay parayı çekmezsen 120 kişilik grupta 36 ay sonra ödediğin rakamın %10 fazlasını çekebiliyorsun.

pekiiii bu %10 nereden geliyor?

tabi ki yatırdığın paranın faizinden.

adam senin yatırdığın paraya bankadan %15 faiz alıyor. 36 ay paranı işletip 36 ayın sonunda sana %10 veriyor. enflasyon kaç filan diye sormuyor giren kerizler

sonuna kadar skilmeyi hak ediyor bu oluşuma giren keriz. hizmet bedeli filan geçirsinler.

en güzelini yapıyorlar.

faizsiz sabunsuz susuz ev sahibi olma sistemi.
(bkz: kerizevim)

yeni nesil muhafazakar yolma sistemidir. adamlar tokatlanmaya doymuyor yapacak bir şey yok.

ama benim favorim her zaman jet fadıl'ın tayfa. fadıl alttan giriyor üstten çıkıyor aynı kişiyi 4 5 kere dolandırıyor. adam bir kere dolandırıp bırakmıyor.