Sık geçen başlıklar

dizel arabası olanlar şimdi ne düşünüyor 4

ekşi'de gör
siyasiler ne kadar şanslı diye düşünüyorum. bu halk böyle keriz olduğu sürece işleri çok kolay.

adam benzinli arabası olduğu için benzine gelen indirime seviniyor ve dizel arabası olanlara laf sokmaya çalışıyor. ulan ikimiz de boka batmışız, sen biraz daha yukarda kalmışsın diye bu keyfin ne?

aldığın bütün ürünler lojistik hizmetleri dizel motorlu araçlarla görülüyor. bunların hepsi de hem sana hem bana zam olarak yansıyor, yansıyacak.

başkasıyla çıplak diye dalga geçmeden önce göitündeki yırtık dona bak sayın suser!
benzinli aracın yakıt giderini sahibi, dizelinkini 80 milyon düşünebilir. malum dizel eşittir nakliye, tarım, toplu taşıma...
arkadaşlar avrupa çöp dizel ve benzinli arabalarını tabii ki bize satacaklar. biz de onlara bineceğiz. bizlik bir durum yok yani :)
hep beraber batıyoruz, milletin sidik yarıştırdığı konuya bak. tamam benzinli daha iyi, dizel daha az yakıyor. herkes götünde açılan şemsiyeye bakmadan kendi kullandığı şeyin fanatikliğini yapıyor. komple belamızı bulmuşuz da haberimiz yok.