siyasiler ne kadar şanslı diye düşünüyorum. bu halk böyle keriz olduğu sürece işleri çok kolay.
adam benzinli arabası olduğu için benzine gelen indirime seviniyor ve dizel arabası olanlara laf sokmaya çalışıyor. ulan ikimiz de boka batmışız, sen biraz daha yukarda kalmışsın diye bu keyfin ne?
aldığın bütün ürünler lojistik hizmetleri dizel motorlu araçlarla görülüyor. bunların hepsi de hem sana hem bana zam olarak yansıyor, yansıyacak.
başkasıyla çıplak diye dalga geçmeden önce göitündeki yırtık dona bak sayın suser!
07.10.2023 · 25. sıra
nalayna
06.10.2023 07:10