Sık geçen başlıklar

bmw'yi itici yapan detaylar 11

ekşi'de gör
daha bu akşam piçin biri trafikte durduk yere durdu, akan trafiği kitledi, sigarasını yaktı, bir fırt çekti, göz alıcı farlarıyla birden son gaz hareket ederek uzaklaştı. yani bir insan şahin'e, modifiye civice ve bmw ye biniyorsa o kişinin itici, zibidi, kro olmama ihtimali çok düşüktür.

kullandıkları araba cinsine göre benim şahsi değerlendirmem.
şahin: fakir zibidisi
civic: orta sınıf zibidisi
bmw: zengin zibidisi
bmw yi itici yapan tek detay içine binen beyaz gömleğinin önü bağrına kadar açık dar paça lacivert pantalonlu kısa parlament arkadaşımızdır. onun dışında bmw gayet çekicidir.
sürücüleridir.

markaya sözüm yok. ama sürücülerinin bana rastlayanlarının neredeyse tamamı eğitimsiz tiplerdir.

bayram dönüşü trafikten kaçınmak için izmir otobanını tercih ettim.

bu aracın sürücüleri hangi şeritte olursanız olun sürekli selektör yapıp sürüş konforunu bozuyorlar. eğitimsiz olduklarını nerden anladım? çünkü eğitimi doğru düzgün almış insan maganda gibi araç kullanmaz.

otobanda sürüş yapanlarının neredeyse hiç biri hız kurallarına uymuyor. takip mesafesinin ne olduğunu bildiklerinden emin değilim.
ağa, bmw itici değil, param olsa alırım. itici olan, olsa olsa kullanıcı profili. bide bmw’ye ilk sahibi biner, ikinci sahibine bmw biner diye bir söz var...