benim için en güzel an kalbimde meydana gelen titremedir. bu her seferinde böyle olur. yani ben birinden çok etkilenirsem, nadasta olan kalbim, önce titrer, sonra yeşerir, sonra çiçekler açar, bu durum hayatım boyunca çok nadir gerçekleşmiştir. çünkü kalbimi titretecek, nadastan kurtarıp çiceklendirecek pek insan çıkmadı karşıma, belki de çok seçici olmamdan kaynaklandı bu durum...
kalbim uzun zamandır nadasta, ama çok da önemsemiyorum. bu saatten sonra olmasa da olur. yaş kemale ermiş. ömrün çoğu gitmiş. ne gerek var şimdi, tanış, görüş, ayrıl, barış kim uğraşacak?
belki de bu sevme işlerini gençlere bırakmanın zamanı geldi.
çok sevin, çok sevilin gençler, kalbinizi korkak alıştırmayın. hayat çok kısa. bir tane hayatınız var. benim gibi, bir korkak olursanız, sadece seyredersiniz uzaktan, evet hiç yara almazsınız, hiç hata yapmazsınız, kimse kalbinizi kıramaz, ama o güzel duyguları da yaşamazsınız. sadece seyreder ve ölürsünüz.
onlar yaşayarak ölürken, siz yaşlanarak, yaşamadan, tatmadan ölür gidersiniz....
19.04.2021 · 49. sıra
aman iyi bea
18.04.2021 01:05