"adam diyanet işleri başkanı, kuran'da eşcinsellik yasak, ne demesini bekliyorsunuz?"
aynı lafı entry olarak kaç kişi girebilir? bir, beş, otuzüç? rekor denemesi falan mı var başlıkta? hiç okumadan sadece yazdığınız için, hayatınız da aynı bu sözlüğü kullanışınız gibi boş beleş geçiyor. ne demesi ne yapması gerektiğini yazmışız, bir zahmet okursun. tatmin olmadın mı, karşı argümanını sunarsın. ya da sallamıyor musun, aynı entryyi 72 kez girmezsin.
insanlar ne diyor;
kuran'ın 6 bin küsur ayeti var, neden 10 tanesini dolandırıp duruyorsun milletin karşısında? neden oyun konsollu mercedes'e biniyorsun, neden dinen yasak olmasına rağmen din hizmetinden maaş alıyorsun? neden "bağışı şuraya verin buraya vermeyin" diyorsun, bağışın sevabı iban numarasına göre mi belirleniyor? bir derviş gibi mübarek bir insan olman gerekirken neden kötü yazılmış bir dizi karakteri gibi yaşıyorsun?
bu kitap sade sizden olmayanlara mı indi, siz muaf mısınız?