Sık geçen başlıklar

aşıyı beğenmezsek ödeme yapmayacağız 2

ekşi'de gör
bunun üzerine sinovac durur mu yabışdırmış lafı:
- aybettin abi bu aşını garantisi bizzat benim. ben kendim bizzat 10 kere denedim. inanmadığım aşıyı satar mıyım?

demiş. sonra karşılıklı çay işmişler
beğenmeme kriteri ne tam olarak? ölmezsek ödeme yapacağız sanırım. e zaten olur da ölürsek ödeme yapamıyoruz. süreci çok iyi yönettiler!