500'lük banknotun çıkmasına sebep olan kimse onun resmi koyulmalı.
Sık geçen başlıklar
500'lük banknotta kimin fotoğrafı olmalı sorunsalı 13
ekşi'de gör200 tl'lik banknot çıktığı yıl 132 dolara denk geliyordu. bugün ise 132 dolar 4270 tl ediyor o yüzden en yakın rakam olan 5 bin tl'lik banknot çıkarmalı ki ekonomin içine ne kadar sıçılmış bu milletin gözüne sokalım.
20 yıl boyunca besledikleri akp sayesinde emekli maaşını kupon gibi 2 kağıt paracıkla alan, geçmişin orta yaş grubu olan bugünün emeklilerini görmek istiyorum.
20 yıl boyunca besledikleri akp sayesinde emekli maaşını kupon gibi 2 kağıt paracıkla alan, geçmişin orta yaş grubu olan bugünün emeklilerini görmek istiyorum.
sayın recep tayyip erdoğan, berat albayrak ve nureddin nebati'den birisi olmalı.
bence eğer olabilirse üçünden bir kolaj çalışması yapılmalı.
sayın erdoğan olursa 'ben ekonomistim' sayın albayrak olursa '6-7 liradan toplayalım dolarları, 10-15'ten satarız' sözü ve sayın nebati'nin de gözlerindeki o ışıltıyı fotoğrafın altına muhakkak koymak gerekli.
500'lük banknotlar bu üç isimin ortak becerisi ve başarısıdır.
bu yazımı not ediniz bir yere...
iyi ki varsınız...
allah bizim ömrümüzden alsın sizlere versin.
bence eğer olabilirse üçünden bir kolaj çalışması yapılmalı.
sayın erdoğan olursa 'ben ekonomistim' sayın albayrak olursa '6-7 liradan toplayalım dolarları, 10-15'ten satarız' sözü ve sayın nebati'nin de gözlerindeki o ışıltıyı fotoğrafın altına muhakkak koymak gerekli.
500'lük banknotlar bu üç isimin ortak becerisi ve başarısıdır.
bu yazımı not ediniz bir yere...
iyi ki varsınız...
allah bizim ömrümüzden alsın sizlere versin.
bugünlere bizi tırnaklarıyla kazıyarak getiren , emek veren, kıymetli devlet büyüğümüz olmalı. büyük ekonomist ve o meşhur teorisi ile.
deprem enkazlarının fotoğrafı olmalıdır. kendisi izin verirse enkaz içinde ölmüş kızının elini tutan babanın fotoğrafı da olabilir. belki böylece afet bölgesinde yaşadığımızı unutmayız.
ön yüzünde, tabii ki sonsuza kadar mustafa kemal atatürk olacaktır.
arka yüzünde ise; bu paranın basılmasına kim sebep olduysa, (damat ve kayınbaba) onların fotoğrafı olmalı aslında ama atatürk ile ikisini aynı yerde görmek istemem.
bence atatürk'ün zamanında darağacında sallandırdığı vatan haini zat olsun. bu ülkeye ihanet edenlerin sonunun ne olması gerektiğini, gelecek nesiller de görsün.
hatta teknoloji ilerledi, şöyle üç boyutlu kaliteli bir şeyler yapsınlar. parayı sağa sola oynatınca, darağacında sallanışını görelim.
tanım: bir soru.
arka yüzünde ise; bu paranın basılmasına kim sebep olduysa, (damat ve kayınbaba) onların fotoğrafı olmalı aslında ama atatürk ile ikisini aynı yerde görmek istemem.
bence atatürk'ün zamanında darağacında sallandırdığı vatan haini zat olsun. bu ülkeye ihanet edenlerin sonunun ne olması gerektiğini, gelecek nesiller de görsün.
hatta teknoloji ilerledi, şöyle üç boyutlu kaliteli bir şeyler yapsınlar. parayı sağa sola oynatınca, darağacında sallanışını görelim.
tanım: bir soru.
500 tl banknotta damat, 1000 tl de ise reis olmalı. halkımız ikisini de haketti çünkü.
fetullah gülen olsun. çok sever akp'liler. beraber yürüdüler bu yollarda.
ekşi'de çok fazla aktroll olduğundan onlar da her gün o parayı öpüp öpüp dururlar.
ekşi'de çok fazla aktroll olduğundan onlar da her gün o parayı öpüp öpüp dururlar.
500'lük banknot basmaya ihtiyaç duyulmasına kim sebep olduysa onun fotoğrafı olmalı.