Sık geçen başlıklar

4 kasım 2016 galatasaray başakşehir maçı 2

ekşi'de gör
fanatik galatasaraylıyım, bu maçtan sonra eminim ki şampiyon beşiktaş olacak. biz olamayız, bu oyunla maalesef zor. şu başakşehir'i de tez vakitte bi beşlerler umarım. beşiktaş yapsa bari.

edit: adam gibi olan rakip takım taraftarını tenzih ederim lakin bazıları da cidden tineri fazla kaçırıyor.
o degil de galatasaraylilarin kalbi ne kadar temiz onu anladik.

"besiktaslilar kafa aciyor fenerle rekabet etmek daha iyimis" demislerdi.

simdi fenerle rekabet edecek duruma geldiler amk.