fanatik galatasaraylıyım, bu maçtan sonra eminim ki şampiyon beşiktaş olacak. biz olamayız, bu oyunla maalesef zor. şu başakşehir'i de tez vakitte bi beşlerler umarım. beşiktaş yapsa bari.
edit: adam gibi olan rakip takım taraftarını tenzih ederim lakin bazıları da cidden tineri fazla kaçırıyor.
06.11.2016 · 44. sıra
hector
06:42 ~ 06:48