Sık geçen başlıklar

35 yaşından sonra hala aşk arayan bekar kadın 5

ekşi'de gör
ortalık hiç 35 yaşına gelmeyeceğini sanan zibidilerle kaynıyor... o kadar çabuk geçiyor ki zaman, 40 yaşınızda bu yazdıklarınızı dün yazmış gibi okuyup utanırsınız. lan dün avcum kadar olan oğlan bugün benimle aynı ayakkabıyı giyiyor. ne zaman o kadar zaman geçti? sevmeye bile yetişemedim. bilesüz ki sizi iyi günler beklemiyor andavallar...

tanım: atarlı ergen başlığı
belasını arıyor o, demiyeceğim. yaradan isteyen herkese aşk versin diyelim. lakin aşk da öyle aramakla bulunmuyor. kolay kolay da olunmuyor, hele artık beklentiler de iyice arşa değmişken.

yaşam yolculuğunda kırılıp küstüğümüz dönemler olsa da, bana sorarsanız aşk yaş aldıkça da güzelleşen bir duygu. daha oturaklı ve sahici bu yaşlarda. sadece kalbinle değil aklını da ikna ederek aşık oluyorsun. iyi ki de böyle.

vazgeçmeyin canım kadınlar. biri bana kırkına merdiven dayayacaksın ve hala kalbinde heyecanlar yaşayacaksın dese, baya dalga geçerdim yirmi yıl önce. oysa hala güzeliz (biz hep güzeliz), hala aşk için geç değil. hiçbir zaman geç değil.
erkekler 40 yaşında bile hala sadece seks için takılacak kadın arayınca sorun yok da, kadın 35 yaşında hala aşk arayınca mı bir yerinize bir şey batıyor diye merak etmekteyim.
35+ bir kadına, “beni kabul etmeyip de ne yapacak, düşürürüm ben bu yaşa gelmiş kadını,” diye yaklaşan ama reddedilen birinin hezeyanı. aksi takdirde sizinle alakası olmayan insanların size dokunmayan tercihlerini neden kendinize dert edesiniz, değil mi?

edizhun; arkadaşlar, ciddi soruyorum; geri zekalı mısınız? bi' insanı savunmak için onunla aynı özelliklerde olmak mı gerekiyor? afganistanlı/suriyeli de değilim; onlarla ilgili yazdım. tacize, tecavüze, kadın cinayetine de uğramadım; aleyna çakır'ı savundum...

yaşımdan size ne? 35+ değilsem bu densiz giriye cevap veremez miyim? gerçekten hastasınız, yahu, lami cimi yok; hastalıklısınız.