Sık geçen başlıklar

hheisennberg 1

ekşi profili
ufak bir hatırlatma!!

genel seçimlerde %7 ye düşmesine rağmen belediye meclisi seçiminde %10 seçim barajı uygulaması devam ediyor. yani belediye meclisi seçiminde oy verdiğiniz parti o seçim bölgesinde %10 oy alamazsa meclis üyesi çıkartamıyor.

edit: gerizekalılar bu entry de ona verin buna vermeyin mi yazıyo. gidin tip e verin zafere verin ona verin buna verin banane aw. burda sadece çoğu kişinin bilmediği kuralı hatırlattım.