(bkz: 30 yaş üstü ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı)daha güzel olurdu bence.vatandaş geçen yazmış bi yerde: 'sevkilim, sakız çiğniyoo, sürekli whatsapp'da. ben sevmiyom' diye.neyi dertleşeceen bunlan? 0 25.08.2017 · 39. sıra anti duoble u oyzeck 24.08.2017 01:41 ~ 01:46
herkes imzalı özgeçmişini yayınlasın da bitsin bu çile. her başlıkta yeni bi tüyo.33 0 08.04.2017 · 13. sıra mr rgn 07.04.2017 01:03