Sık geçen başlıklar

anti duoble u oyzeck 2

ekşi profili
aşı bilgisi sıfır, net sıfır, insanların bir mrna ve bir inaktif virus aşısı hakkında yorum yaptığı başlık... biri de demiş ki:
sinovac zayiflatilmis virus asisi ve sonucta bagisikligi asiri dusuk insanlarda hastaliga yol acabilir.
hadi oradan, cahil.
inaktif aşıya zayıflatılmış diyor; yani, atenüe (zayıflatılmış) ile ölü (inaktif) aşı farkını bilmeyen biri, favlar favlar...

hadi gidin... magazin okuyun, sonra aşı tercihi yapar, bu konuda fikir yürütürsünüz...

basta.
(bkz: 30 yaş üstü ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı)

daha güzel olurdu bence.

vatandaş geçen yazmış bi yerde: 'sevkilim, sakız çiğniyoo, sürekli whatsapp'da. ben sevmiyom' diye.

neyi dertleşeceen bunlan?