trabzon'un dakika 79 itibariyle 0-1 onde goturdugu mac.
yalniz trabzon seyircisi tezahurat zamanini oyle bi ayarliyor ki, top galatasaray'dayken basliyorlar hep bagirmaya. gs seyircisi de haliyle isliklayarak sesi bastirmaya calisiyor, ama top kendilerinde oldugu icin hucuma cikan takimlarini islikliyorlar gibi duruyor :)
iyi troll kasiyor kisacasi trabzon taraftari, eglendirdiler baya izlerken.
23.10.2016 · 8. sıra
lethalizer
20:41 ~ 20:43