Sık geçen başlıklar

21 yaş bir şeyler yapmak için geç midir sorunsalı 3

ekşi'de gör
kesinlikle çok geçtir. en geç 4 yaşında hayatı yoluna koyacaksın. mesela ben 5 yaşındayken baktım hala okula bile başlamamışım, lanet olsun böyle hayata dedim her şeyi bıraktım. o zamandan beri yemek yiyip uyumak haricinde hiçbir şey yapmıyorum, ölümü bekliyorum.
üst edit: yakın çevremde görmediğim desteği ekşi’de gördüm. varolun dostlar :)

28 yaşındayım.
5.5 senede metalurji ve malzeme mühendisliğini bitirdim.
4.5 sene metalurji ve malzeme mühendisi olarak çalıştım.

2 ay önce 10 yıllık eğitim + iş kariyerimden geri dönüşü olmamak üzere istifa ederek yazılımcı olmaya karar verdim.

yani diyeceğim şu ki;
taşak mı geçiyorsun lan?

gelen mesajlar üzerine edit:
1. yazılıma olan ilgim ve merakım 13-14 yaşlarından beri var. o yaşlardan beri hep bi şekilde yazılımla uğraştım ve freelance işler yaptım.
2. yazılım üzerine hiçbir eğitim almadım.
imkansız değil ama çok geçtir. 15 yaşına kadar bir şeyler yaptınız yaptınız, yapmadıysanız geçmiş olsun, iflah olmaz bir tutunamayansınız.