%50 + mobbing
Sık geçen başlıklar
2024 özel sektör maaş zam oranları 10
ekşi'de görbilfen %15 zam yapmıştır
650bin veliden almayı bilip
öğretmene %15 i hak görmüştür.
2023 maaşı üzerine olan bu zam ekim ayına kadar böyle gidecektir.
650bin veliden almayı bilip
öğretmene %15 i hak görmüştür.
2023 maaşı üzerine olan bu zam ekim ayına kadar böyle gidecektir.
piyasa kötü diye yöneticiler tam bir orospu çocuğu olmuş. ya da zaten orospu çocuğuydular bu yüzden yönetici oldular.
aq bu başlığa yazanları gördükçe çok bile vermişler diyorum..
temmuzda %40 ocakta %60 zam. totalde %100 zam aldık diyen mühendis mi olur lan...
sorsan hepsi üniversite mezunu. koca koca firmalarda beyaz yaka. ama yaptıkları matematik bu.
senin ben matematiğini ....
neyse. bizim zam daha belli değil. şubat ortasından sonra belli olur. şubat sonuna da anca öğreniriz.
temmuzda %40 ocakta %60 zam. totalde %100 zam aldık diyen mühendis mi olur lan...
sorsan hepsi üniversite mezunu. koca koca firmalarda beyaz yaka. ama yaptıkları matematik bu.
senin ben matematiğini ....
neyse. bizim zam daha belli değil. şubat ortasından sonra belli olur. şubat sonuna da anca öğreniriz.
en çok bilinen özel okullardan birinin izmir şubesi.
fen bilimleri öğretmeni
eylül'de 14500 tl yapılan maaşımız asgariye tamamlanır büyük ihtimalle.
aynı okulda 7. yılım. sektör içler acısı, kan kusuyoruz artık. özel okul öğretmenleri aşırı mutsuz. maaş ne olacak diye patronlar konuşmuyor bile. son 2 yıldır banka hesabına yatınca öğreniyoruz.
kpss'de atanabilecegim bir puan aldım. fakat atama takvimi bile açıklamıyor hükümet. beklemedeyiz.
fen bilimleri öğretmeni
eylül'de 14500 tl yapılan maaşımız asgariye tamamlanır büyük ihtimalle.
aynı okulda 7. yılım. sektör içler acısı, kan kusuyoruz artık. özel okul öğretmenleri aşırı mutsuz. maaş ne olacak diye patronlar konuşmuyor bile. son 2 yıldır banka hesabına yatınca öğreniyoruz.
kpss'de atanabilecegim bir puan aldım. fakat atama takvimi bile açıklamıyor hükümet. beklemedeyiz.
hay yazılım sektörünüzü sikeyim. her başlığı piç etmeseniz olmuyor amına kodumun yerinde.
ey yazılımcı kardeşler; anladık her zaman ki gibi en yüksek zammı aldınız, maaşlarınız da 100 k'ya dayandı. her birinizin de dalgası en az 21 cm ve 40 dakika boşalmadan pompalamasyon yapabiliyorsunuz. hepiniz siksok developersiniz. hepiniz a kalite, üst sınıf, sarışın ve mavi gözlü, 1.90 boyunda ari ırk insanlarsınız anladık. biz farklı sektör ve niteliklerde ki insanlar, ancak sizin kapınızda ki köpek olabiliriz ona da eyvallah. evden çalıştığınız için elektrik, su, komili şampuan, hacı şakir sabun ve filtre kahve desteği de alıyorsunuz, onu da anladık amk yerinde. maaş ve zamla alakalı başlıklara artık yazmayın amına koyayım. klavye tutan ellerinizi silkeyim yazmayın.
ey yazılımcı kardeşler; anladık her zaman ki gibi en yüksek zammı aldınız, maaşlarınız da 100 k'ya dayandı. her birinizin de dalgası en az 21 cm ve 40 dakika boşalmadan pompalamasyon yapabiliyorsunuz. hepiniz siksok developersiniz. hepiniz a kalite, üst sınıf, sarışın ve mavi gözlü, 1.90 boyunda ari ırk insanlarsınız anladık. biz farklı sektör ve niteliklerde ki insanlar, ancak sizin kapınızda ki köpek olabiliriz ona da eyvallah. evden çalıştığınız için elektrik, su, komili şampuan, hacı şakir sabun ve filtre kahve desteği de alıyorsunuz, onu da anladık amk yerinde. maaş ve zamla alakalı başlıklara artık yazmayın amına koyayım. klavye tutan ellerinizi silkeyim yazmayın.
geçen yıl %10 bu yıl %15
duyuruyu yaparken de cümle “enflasyondan çalışanlarımızı korumak adına” diye başlıyordu. %15'ten sonrasını okumadım. iş arıyorum.
duyuruyu yaparken de cümle “enflasyondan çalışanlarımızı korumak adına” diye başlıyordu. %15'ten sonrasını okumadım. iş arıyorum.
sektör : turizm ve otelcilik
bölge : istanbul
zam oranı : an itibari %50-55 olacak şekilde yapıldı.
bu zam oranlarıyla birlikte istanbul old city ve taksim bölgesi otellerinin departman maaşları aşağıdaki ortalamaya yükseltildi;
garson/bellboy/steward : 20.000 - 22.000
kat görevlisi: 22.000 - 23.000
resepsiyonist : 23.500 - 25.000
departman şefleri : 26.000 - 30.000
departman müdürleri : 30.000 - 35.000
aşçı başı : 32.000 - 36.000
genel müdür : 60.000-90.000
bölge : istanbul
zam oranı : an itibari %50-55 olacak şekilde yapıldı.
bu zam oranlarıyla birlikte istanbul old city ve taksim bölgesi otellerinin departman maaşları aşağıdaki ortalamaya yükseltildi;
garson/bellboy/steward : 20.000 - 22.000
kat görevlisi: 22.000 - 23.000
resepsiyonist : 23.500 - 25.000
departman şefleri : 26.000 - 30.000
departman müdürleri : 30.000 - 35.000
aşçı başı : 32.000 - 36.000
genel müdür : 60.000-90.000
ocak sonu zamlı maaşın hesaba yatar ve yüzde yüz itirazlar olur. bu itirazlara istinaden herkese bin, iki bin lira arası bir zam daha yapılır, kalan kalır, kalmayan siktir olur gider. bizim şirkette usul böyledir.
ben son dört yıldır bu şekilde devam ettim ama patronuma en son şöyle demiştim. eğer bana, bir kez daha itiraz ettirecek bir maaş verirseniz, siktir olur giderim.
bakalım ne olacak.
not : sanırım siktir olup gideceğim.
not 2 : sakın ama sakın, iş bulmadan siktir olup gitmeyin ve başta ben olmak üzere kimsenin gazına gelmeyin.
ben son dört yıldır bu şekilde devam ettim ama patronuma en son şöyle demiştim. eğer bana, bir kez daha itiraz ettirecek bir maaş verirseniz, siktir olur giderim.
bakalım ne olacak.
not : sanırım siktir olup gideceğim.
not 2 : sakın ama sakın, iş bulmadan siktir olup gitmeyin ve başta ben olmak üzere kimsenin gazına gelmeyin.
beyaz yakalıya yapılan en büyük terbiyesizliklerden bu maaş oranlarının son gün açıklanması, insan kaç paraya çalıştığını bilmeden koca 1 ay boyunca çalışmak zorunda olmamalı, acilen kanun çıkarılmalı