mahallede * fenerlilerin arasında izledim maçı.
küfürbaz metin ayarında kahvenin sahibi, takılanlar artık alınmıyor.
şöyle bir diyalog duydum:
- siktir git lan amınakodumun çocuğu. sen gs'li değil misin zaten. git götünü siktir sana ne fener'den, mehmet topal'a bi tek ben sövebilirim sen sövemezsin. ayağını sikiyim topal.
+ yok abi allah korusun ne galatasaray'ı, fenerliyim ya ben.
- kusura bakma canım kardeşim. çay taze, içer misin?
22.08.2017 · 2. sıra
achtundsiebzug
21.08.2017 00:18 ~ 00:23