Sık geçen başlıklar

17'lik bir kızla 37'lik bir kadın arasındaki fark 4

ekşi'de gör
şarap şarap şarap da şarap.

ulan dağarcığınızdan "yıllanmış" ve "şarap" kelimelerini çıkarsak, 30+ kadınları tanımlayacak cümle kuramayacak, yolda görseniz quasimodo gibi en yakındaki yüksek binanın tepesine çıkacaksınız, koduğumun klişicileri.
başlık 2000 yılında açılmış.
hayat ne garip ve acımasız.
2000 yılında o 17'lik kız bendim.
istemeden bi iç çektim.
17'lik kizla 37 yaşında bir kadının herhangi bir kategoride ne işi var?
müsade edin de 17'lik kiz, sınıf arkadaşlarıyla flört etsin.
20 lerinde doğurmuş olduğunu farzedersek, anne /kız tahlili yapıyorsunuz farkında mısınız?
kaldı ki resit bile değil.
oldukça sapkın bir kategori gibi geldi bana.
17 ve 37 yaşındaki kadın duygusal ve entelektüel açıdan aynıdır denmiş. hmm.. o zaman o kadın 20 yıl boşuna yaşamış demektir. genelleyemem ama çoğunlukla bu yaşlar arasında dağlar kadar fark olduğunu söyleyebilirim, olması da gerekir. en belirgin fark da dengeye erişen, uçlarda gezinmeyen, kendi içinde tutarlı karakterdedir.