bir galatasaraylı olarak söylüyorum ki beşiktaş'ın galibiyetle tamamlayarak büyük iş yaptığı maç olmuştur. şampiyonlar ligi grupları bazında türk futbolunda henüz böylesine bir başarı yok. büyük ihtimalle grubu lider olarak bitirecek beşiktaş. ligteki olumsuzluğu şampiyonlar ligine taşımamak, 3 maçta 3 galibiyet almak muazzam. harika iş, tebrikler!
edit: galatasaray-fenerbahçe derbisi gerçek derbi diyerek beşiktaş'ı küçümsemeye çalışanlar bence buyursun burdan yaksın. 100 yıldır şampiyonlar ligine gidemiyor fenerbahçe, galatasaray ise uzun zamandır edirne'den ötesini göremiyor. burnu büyüklüğü bırakıp bu gerçeği görmek gerekiyor.
19.10.2017 · 1. sıra
sekersiz turk kahvesi
18.10.2017 00:00 ~ 00:05