işin bir diğer acı tarafı da mesela şuradaki yorumları okumaktır: http://www.liveleak.com/…223055&comments=1#comments
evet liveleak zaten sağcı, ırkçı falan tiplerin yoğunlukta olduğu bir site, ama artık tüm dünyada genel görüş bu yönde. türkiye ışid destekçisi terörist bir ülke, kürtler ise ışid'e karşı kahramanca direnen savaşçılar olarak görülüyor. o yüzden de buradaki yorumlar "ışid hava kuvvetleri helikopterini düşürmüşler, helal olsun" minvalinde.
işte rte'nin türkiye'nin itibarını getirdiği nokta bu. tüm dünyada ışid destekçisi terörist bir ülke olarak hafızalara kazınmak, ordun zarar görünce insanların bayram etmesi.
16.05.2016 · 50. sıra
gezgin rocker
06:08 ~ 16:26