kale arkası hac kurası bekliyor.
Sık geçen başlıklar
12 aralık 2023 kopenhag galatasaray maçı 8
ekşi'de görtek bir soru soracağım, ağustos ayında kura çekildikten sonra gruplardaki son maçı kazanırsan son 16ya kalacaksınız o maçta kopenhag maçı deselerdi ne düşünürdünüz?
bayerni unitedı atlattık bir bu kaldı. kophenag'ı yenemeyeceksek çıkmayalım. bunun madrid'i var psgsi var var oğlu var. sen galatasaraysın yarın kophenag'ı ezerek yeneceksin.
tanım: galatasaray'ın ikinci tur biletini alacağı maç.
bayerni unitedı atlattık bir bu kaldı. kophenag'ı yenemeyeceksek çıkmayalım. bunun madrid'i var psgsi var var oğlu var. sen galatasaraysın yarın kophenag'ı ezerek yeneceksin.
tanım: galatasaray'ın ikinci tur biletini alacağı maç.
kısıtlı taraftar, sabıkalı hakem, kopenhag'ın ciğersiz performansı, aralık ayı, danimarka soğuğu, beraberliğin yetmiyor oluşu... say say bitmez. kısacası gs'nin kazanması için tüm şartlar uygun
maçı kafamda oynadım arkadaşlar. şu şekilde oluyor:
kapanarak başlayan sikik kopenhag, hücuma çıkarken basit şekilde kaptırdığımız toptan kontra yaparak 10. dakikada öne geçiyor… biz şok.
golden sonra ilk yarının sonuna kadar tek kale oynuyoruz ama sonuç yok.
ikinci yarı dakika 65-70 gibi artık bala göte çarptıra çarptıra ittire ittire bir tane sallıyoruz. golü angelinoya yazdım.
sonra diğer maçtan gol haberi geliyor, mancester öne geçiyor.
sikkkkik kopenhag gol için açılmaya başlıyor. orta alan iki takım için de kevgire dönüyor.
tam barış alperlik ortam, 75’te verimsiz arı tetenin yerine oyuna giriyor. bam güm ceza sahası içine koşarken müdahale sonrası yerde kalıyor. hakem topa diyor, var incelemesi için kenara çağırıyorlar. hızlı bir inceleme sonucu penaltı kararı çıkıyor.
icardi penaltıyı kaçırıyor….
dakika 85-86 gibi bu sefer kerem sahneye çıkıyor. ayak içi plase yumuşak top direğe de çarpıp içeri giriyor.
bu şekil kazanıyoruz.
yalnız son golü biraz inanmadan yazdım, berabere de bitebilir amk….
bu sikikleri yenemiyorsak çıkmayalım zaten gruptan… o maskeli kalecinin ağzını yüzünü kırsak yeter bana. maçtan sonra abdulkerim o iş sende. çıkamazsak kaleciyi sikiyorsun kardeşim.
kapanarak başlayan sikik kopenhag, hücuma çıkarken basit şekilde kaptırdığımız toptan kontra yaparak 10. dakikada öne geçiyor… biz şok.
golden sonra ilk yarının sonuna kadar tek kale oynuyoruz ama sonuç yok.
ikinci yarı dakika 65-70 gibi artık bala göte çarptıra çarptıra ittire ittire bir tane sallıyoruz. golü angelinoya yazdım.
sonra diğer maçtan gol haberi geliyor, mancester öne geçiyor.
sikkkkik kopenhag gol için açılmaya başlıyor. orta alan iki takım için de kevgire dönüyor.
tam barış alperlik ortam, 75’te verimsiz arı tetenin yerine oyuna giriyor. bam güm ceza sahası içine koşarken müdahale sonrası yerde kalıyor. hakem topa diyor, var incelemesi için kenara çağırıyorlar. hızlı bir inceleme sonucu penaltı kararı çıkıyor.
icardi penaltıyı kaçırıyor….
dakika 85-86 gibi bu sefer kerem sahneye çıkıyor. ayak içi plase yumuşak top direğe de çarpıp içeri giriyor.
bu şekil kazanıyoruz.
yalnız son golü biraz inanmadan yazdım, berabere de bitebilir amk….
bu sikikleri yenemiyorsak çıkmayalım zaten gruptan… o maskeli kalecinin ağzını yüzünü kırsak yeter bana. maçtan sonra abdulkerim o iş sende. çıkamazsak kaleciyi sikiyorsun kardeşim.
benim en çok istediğim şey manunun ilk yarıyı iki farkla önde bitirmesi. sonra da bu kopenhag yatacak mı beraberliğe ya da kontrollü mü oynayacak görelim. ak göt kara göt çıksın ortaya.
avrupada tek bayrak ay yıldız.
tam 35 spor.
avrupada tek bayrak ay yıldız.
tam 35 spor.
öncelikle derin galatasaray'ı devreye alıyoruz
görsel
manu her ne kadar kalesinde bir adet kova yaşar barındırsa da galibiyet için hiçbir iddiası olmayan bayern'e karşı tüm enerjisini harcayacak. erken dakikalarda buldukları bir gol kopenhag'ın götünde tarifi imkansız bir telaş yaratacak ve de ulan bir gol atıp rahatlayalım hevesiyle götüm götüm bizim kaleye yanaşacaklar. manu'nun kova yaşar'ı gol yiyene kadar bu süreçte biz kopenhang'a sapladık sapladık. yoksa bu danimarkalı itneler kalenin önüne otobüs çekecekler ve de bizim işimiz yine duran toplara kalacak. hayırlısı bakalım. bakacağaaz
görsel
manu her ne kadar kalesinde bir adet kova yaşar barındırsa da galibiyet için hiçbir iddiası olmayan bayern'e karşı tüm enerjisini harcayacak. erken dakikalarda buldukları bir gol kopenhag'ın götünde tarifi imkansız bir telaş yaratacak ve de ulan bir gol atıp rahatlayalım hevesiyle götüm götüm bizim kaleye yanaşacaklar. manu'nun kova yaşar'ı gol yiyene kadar bu süreçte biz kopenhang'a sapladık sapladık. yoksa bu danimarkalı itneler kalenin önüne otobüs çekecekler ve de bizim işimiz yine duran toplara kalacak. hayırlısı bakalım. bakacağaaz
galatasaray için beraberlik ve mağlubiyet arasında hiçbir fark olmayacaktır.
her iki durumda da grup üçüncülüğü için manchester'in bayern'i yenmemesi gerekecek.
manchester kazanırsa galatasaray'ın grup üçüncülüğü şansı kalmaz. ya kazanıp ikinci olacak, ya da kazanamayıp dördüncü olacak.
manchester kazanamazsa galatasaray ya kazanıp ikinci olacak, ya da kazanamayıp üçüncü olacak.
işin özü, bir puan ile sıfır puan arasında hiçbir fark yok.
her iki durumda da grup üçüncülüğü için manchester'in bayern'i yenmemesi gerekecek.
manchester kazanırsa galatasaray'ın grup üçüncülüğü şansı kalmaz. ya kazanıp ikinci olacak, ya da kazanamayıp dördüncü olacak.
manchester kazanamazsa galatasaray ya kazanıp ikinci olacak, ya da kazanamayıp üçüncü olacak.
işin özü, bir puan ile sıfır puan arasında hiçbir fark yok.