Sık geçen başlıklar

şekersiz sütsüz kahve içmek 3

ekşi'de gör
türk toplum bence buna alışık değil , mesela işyerinin çay saatinde , ince bel bardağa 8 şeker atan hayvan, sade kahve içmenin zararlı olduğunu söyleyebiliyor.
her kahve ile mümkün olmayandır. mesela kahve zift gibidir (bkz: finlandiya), sütsüz o kahve gitmez, içemem. ama daha kaliteli olur, hafif olur, o zaman da süt koyarak o güzel tadı bozarsınız.
şeker ayrı bir mevzu, alışkanlık meselesi.
sonuç olarak şov değildir, karakter meselesi değildir, olsa olsa damak zevkidir.
minimalist bir hayat görüşüne sahip siyah kahveciler, kahveleri gibi sade bir hayat yaşamayı severler. sabırlı fakat bir o kadar da beceriklidirler, sadece bazen sessiz kalmayı severler ve bazı sabahlar biraz ters olabilirler.

dünya tatlısı bir insan da olsanız, acı lezzetlerin meftunu olma ihtimaliniz de kuvvetli yani.