bu tür başlıkları açanlara yazanlara eğlenenlere artık kızmıyorum. 90larda çocuk olamayanlarda bu sorun maalesef var. çocuklar sokaklardan çıkıp bilgisayarlara yöneldikten sonra oyun alanları maalesef buralar oldu. neyse uslu uslu oynayın, kavga etmeyin, geç olmadan yatın.