Sık geçen başlıklar

çocukken alınan tadın alınamadığı şeyler 6

ekşi'de gör
domates diyorum, orta okula giderken okul yolunun kenarında domates tarlaları olurdu, hiç unutamıyorum. yürürken öyle bir koku gelirdi ki aç olmasan bile gidip göz hakkı niyetine bir tane koparıp yerdim. şimdi domates mi yiyoruz elma mı belli değil. menemen bile yapamıyorum düşünün yani erimiyor arkadaş domates.
affınıza sığınarak her şey diyebilir miyim acaba? ben hep geçmişi özlüyorum yaa... 5 yıl sonra da bu günlerimi özleyeceğim mesela, işte böyle böyle bitecek hayatım. hiçbir şeyden tam olarak keyif almadan, hep geçmişi özleyerek...
aile buluşmaları

ben işin eğlencesinde olduğum için ne işten haberim olurdu, ne gerginlikten. ailenin en küçüğü ve en sevimlisi olduğum için de herkes beni severdi, ben de keyfimi çatardım. ne kadar kalabalık olursak o kadar mutlu olurdum. yazın sıcağında sıkış tepiş yatmak bile çok eğlenceli gelirdi. şimdi baba evi dizisi gibi her evde ayrı dram var. ailemizin erken kayıpları, yaşanan ekonomik sıkıntılar, dolandırıcı dayılar, psikolojik deliler derken işin tadı iyice kaçtı. artık hiç gitmek istemiyorum bir yere, kimse de gelmesin. watsaptan görüntülü konuşuyoruz işte.
balkon korkuluğunun tadı. dün yaladım bir boka benzemiyor. malzemeden çalıyor pezevenkler.