(bkz: #123074001)
şu tarz yorumlar sadece bana mı bencilce geliyor? bu başlığı eleştirenlerin hemen hepsi aynı argümanla karşılık veriyor. evet, doğru aslında. bir çocuğu olması, onu çok sevip bağrına basması bir insanın sahip olabileceği en güzel duygulardan biridir. ama çocuk sahibi olan kişiler açısından böyle. peki ya çocuk açısından? o çocuğa muhteşem bir yaşam sunabileceğinize inancınızın tam olmasını size düşündürten nedir? siz bunun garantisini verdiniz diyelim, ya elinizde olmayan sebepler? türkiye gibi ülkelerde biliyorsunuz ki bu sebepler oldukça fazladır. "ne yapalım, bu yüzden bu duygudan mahrum mu kalalım bu kısacık hayatta?" diye soracak olursanız, bunda da haklısınız. bilemiyorum, gerçekten çok karmaşık bir durum. bildiğim tek şey varsa; o da bir insana yaşama hakkı tanımak, ona bu hayatta bir şans vermek, onu huzurlu hiçliğin içinden çekip bu her tarafından kötülük fışkıran dünyaya getirmek için çok büyük sorumluluk gerektiğidir. ama biz insanlar hiç düşünmeden, olaya sadece kendi açımızdan bakarak bu eylemi gerçekleştiriyoruz. dünyadaki birçok insan mutsuz ve zor şartlar altında yaşıyor. buna rağmen hunharca yeni insanlar getiriyoruz dünyaya.
12.05.2021 · 13. sıra
oberyn2
11.05.2021 00:02 ~ 00:04