Sık geçen başlıklar
eğer erkek çocuğuna 14 yaşında araba kullanmayı öğretirsen, kadınsa 0 yaşından sonra kendi maddi özgürlüğünü eline alıp parası birikince kendine araba alır ve o zaman ehliyet alırsa, tabi "ködön şöfhörlör kötö kullanuyohhhghgh" dersin,

trafikte kornaya asıldığım öküzlerin hepsi erkek, trafik kurallarına uymamayı iyi kullanmak sayıyorsunuz. kadınların en fazla yaptığı yavaş gitmek. ama esas o yola atlamalar, emniyet şeridinden gidip iki adım öne geçmeye çalışmalar salak ve ezik kasaba kurnazlıkları , girmek için burnunu bi tarafa sokmalar filan hep erkek.

siz araba kullanmayı bilmiyorsunuz beyler, ehliyetleriniz toplatılmalı.

not: hepinize nal toplatırım, paşa paşa tüm kurallara da uyarım.