Sık geçen başlıklar

ne iteleyim abime 3

ekşi profili
polis bizlerin güvenligi için var bize kabadayılık yapmak için degil ayrıca vergimizle maaş alıyor neyle alıyor yalan mı söylemiş. şu sıralar gördügüm polis memurlarının geneli mahalle çakalını anımsatan hareketler sergiliyor türk polisine yakışmıyor böyle şeyler.