Sık geçen başlıklar

serrchi 3

ekşi profili
yahu bu netflix işlerinde şablona birebir sadık kalınıyordu en son hatırladığım. bu niye sırıtıyor o halde, ışıklar, açılar vs. neden show tv'ye çekilmiş gibi görünüyor, hala çözemedim.

edit: hah buldum, saçma derecede ışıklar ve çekim açıları yüzünden. biner biner yakmışlar, masraftan kaçmamışlar asfasfasfhf
buradan yetkililere sesleniyorum; götünüz başınız ayrı oynamasın..

benim ömrümü vakfettiğim canı sen kimsinde saçma sapan dayağın tecavüzün döndüğü sistemine dahil etmeye yeltenebilirsin.

sosyal devletten geldiğimiz hallere bak.