Sık geçen başlıklar

mrquartz 1

ekşi profili
özellikle benim gibi fatih'te oturan ve oruç tutmayanların çekeceği ohtur.artık bombalardan değil yobazlardan gelecek ölüm korkutuyor. hergün kurtarılmış bölgelere kaçmaktan bıktım. 11 ay iyi de şu ay hiç çekilmiyor be