Sık geçen başlıklar

ramazan bitince ülkece bir oh çekeceğiz 1

ekşi'de gör
özellikle benim gibi fatih'te oturan ve oruç tutmayanların çekeceği ohtur.artık bombalardan değil yobazlardan gelecek ölüm korkutuyor. hergün kurtarılmış bölgelere kaçmaktan bıktım. 11 ay iyi de şu ay hiç çekilmiyor be