Sık geçen başlıklar

sanatcimuhendis 2

ekşi profili
filmin sonunda çalan müziği youtube'da bulabildim.

parçanın adı adagio for bassoon (baroque music) olarak geçiyor.

ilginç olan şey ise, 8 sene evvel bu videonun altına bir yabancı kullanıcı tarafından iliştirilmiş bir yorum:

"i wish i made a film so that i could have this piece for its finale."

türkçesi ile;

"sırf bu parçayı sonuna koyabilmek için bir film yapmayı dilerdim."

nuri bilge ceylan'ın bu yorumu görüp bu arkadaşın dileğini yerine getirdiğine inanmak istiyorum ben de. çünkü öylesi daha güzel.