Sık geçen başlıklar

dr umut 3

ekşi profili
amerika ödülünü kaybeden atakan'ın "yurtdışına yine çıkamadım" dediği yarışma. olm orası dominik lan, yozgat değil.
düşünüp düşünüp bulamadığım sebeptir.

ne güzel bir uygulamaydı o ya. online arkadaşlarımızı görüp iki sohbetin belini kırabiliyorduk. kah sinirli kah mizahi smileyler gönderip bazen de arkadaşlarımıza titreşim atıyorduk falan. hayır, bu kadar gerekli ve yararlı bir aplikasyonun modası neden geçti anlamıyorum.

eski ortam, eski kadro olsun ben yeniden kurarım bugün msn'i. iyiydi bence.