Sık geçen başlıklar

ayimin adi teddy 1

ekşi profili
fanatik fenerliyim, şunu söyleyeyim, türkiye'nin en loser takımıyız. şu ömrümde bir tane final maçı niteliğindeki maçı kazandığımızı göreyim vallahi 40 fakiri doyuracağım. yeter be! bu da çok büyük başarı, hepsinin eline yüreğine sağlık, fakat ben bir taraftar olarak her türlü finali kaybetmekten sıkıldım!

seri eksileri ve küfürleri bekliyorum.