Sık geçen başlıklar

pota altinin yaramaz cocugu 3

ekşi profili
kollara takılan kolluklarla, herhangi bir kola mensup olmayan bebelere artistlik yapılırdı. şahsen kaptanlık pazubandını taşıyan francesco totti gibi kasım kasım kasılırdım, kooperatif kolunun bir ferdi olarak. teneffüslerde de koşa koşa gider kantini açar, simit ve sirkeye benzeyen bir cola satardık şu anda ismini hatırlayamadığım. yılsonunda da kooperatifin karından üye olanlara pay dağıtılırdı. sene 90ların başı. vay anasını. yaşlandık monaco..
selby dingili maçı kazanırsa hakemi de yendim, kaybederse de hakem yüzünden yenildim şeklinde konuşacaktır muhtemelen. niye çünkü adam bildiğiniz gıcık. mal mal hareketler, sevinç gösterileri, masa yumruklama falan ne arasak var bu deyyusta. higgins dayı tokatlayıp yollasa şunu evine de huzur içinde uyusam amk.